Powered By Blogger

Tuesday, June 27, 2017

සිල්ලරට විකිණෙන ඇය

                මේ ලොව පවත්නා සුන්දරතම වස්තුවලින් එකක් ලෙස කාන්තාව හඳුන්වා දිය හැකිය.ලෝකය පවතිනුයේ ඇය නිසාය.දියණියක්,මවක්,බිරිඳක්,සොයුරියක් ලෙස ජීවිතයේ විවිධ භූමිකා රඟපානුයේ ඇයයි.එහෙත් සමාජයේ සියලු දෙය මුදලට විකිණෙන යුගයකට අප අවතීර්ණ වී ඇති බැවින් අද වන විට කාන්තාවද කොන්දේසි විරහිතව මුදලට අලෙවි වන වෙළඳ භාණ්ඩයක් වී අවසන්ය.
                                බොහෝ විට මෙහි ප්‍රධාන වාහකයා වන්නේ ජනමාධ්‍යයි.එහිදී වෙළඳ දැන්වීම් කලාව තුළ ඇය අලෙවි වීමට පටන් ගෙන ඇත.අද බොහෝ භාණ්ඩ අලෙවි කිරීමට ඇය යොදාගෙන තිබෙනු දක්නට ලැබේ.කාන්තාව යොදා නොගන්නේ ඉතා සීමිත වෙළඳ දැන්වීම් කිහිපයකට පමණි.බොහෝ විට ඒ තුළ දක්නට ලැබෙන්නේ අඳාල නිෂ්පාදනය අලෙවි කිරීමට කාන්තාවන්ගේ ශරීර සිල්ලරට විකිණීම නොවේද?නව ප්‍රවණතාවය වන්නේ ගීතමය රූපරාමු සඳහා ද ඇයගේ ශරීරය යොදා ගැනීමයි.එහිදී ගීතයේ අර්ථය කෙසේ වුවද අඳාල ගීතය ජනප්‍රිය කරවා ගැනීමට කාන්තාවගේ ශරීරය ප්‍රදර්ශනය කිරීම දක්නට ලැබෙන කරුණකි.එසේම ජනමාධ්‍යයේ සිටින බොහෝ නිවේදිකාවන් අඳාල මාධ්‍ය ආයතන විවිධ වැඩසටහන් ජනප්‍රිය කරවා ගැනීමට කෙටි ඇඳුම් පැළඳුම් හැඳ තම සිරුර අඩ නිරුවතින් ප්‍රදර්ශනය කිරනුයේ කිසිදු හිරිකිතකින් ගොරවයි.මෙය වත්මන් සමාජ ප්‍රවණතාවය නොවේද?
                       කෙසේ වුවද අද වනවිට කාන්තාවට බසයක හෝ පොදු ප්‍රවාහන සේවාවක මඟ තොටේදී හෝ නිදහසේ ගමන් කිරීමට ඇති අයිතිය ක්‍රමක්‍රමයෙන් ඇහිරෙමින් පවතියි.විවිධ මානසික විකෘතිතාවයන්ගෙන් පිරුණු මිනිසුන් තම ආශාවන් සන් සිඳුවා ගැනීමට කාන්තාව යොදා ගැනීම එයට එක් හේතුවකි.
                     
 මේ නිසාම වර්තමානය වන විට කාන්තා දූෂණ,අපචාර කාන්තාවට සිදුවන බලහත්කාරකම් ආදී ක්‍රියා දිනකට විශාල ප්‍රමාණයක් වාර්තා වෙයි.අප සමාජයේ ගරු කරන පාසල් ගුරුවරු එමෙන්ම ප්‍රජ්‍ය පක්ෂෙයහි පිරිස්ද කාන්තාවන්ට එසේ සලකනු දක්නට ලැබේ.මෙයට එක් ප්‍රධාන හේතුවක් ලෙස අද වනවිට කාන්තාවගේ විලාසිතා හැසිරීම් ආදිය ද යම් තරමකට හෝ බලපා හැකිය.මව හා දියණිය මහමඟ ගමන් ගන්නා විට මව කවුරුන්ද දියණිය කවුරුන්ද යන්න තෝරා බේරා ගැනීමට අපහසු යුගයකට අප අවතීර්ණ වී අවසන්ය.අද වනවිට අප අඳින පළඳින ගන්නා ආහාර ආදී සෑම සියලු දෙයහි අවසන් තීරකයා ජනමාධ්‍යයයි.මෙය බොහෝ මිනිසුන් නොදන්නා කරුණකි.එහිදී බොහෝ කාන්තාවන් තමන් ජනමාධ්‍යය වෙතින් දකිනු ලබන ඕනෑම විලාසිතාවක් අනුකරණය කිරීමට යාමේදී බොහෝ විට ඔවුනට නොගැළපෙන දෑවලට යොමු වෙයි.එහිදී මව්වරුන් තරුණ දියණියන්ගේ විලාසිතා කිරීමට පෙළඹීම ස්වභාවිකය.අප විලාසිතා කළ යුතුය.එහෙත් ඒවා අපට අපේ සංස්කෘතියට ගැළපිය යුතු නොවේද?කාන්තාවක් බොහෝ සුන්දර වන්නේ තම ශරීරය අන් අයට ප්‍රදර්ශනය කරන විට නොාවේ.ඇය සංවරව හිඳිනා විටයි.කාන්තාවගේ මෙවැනි ක්‍රියා සමාජ අපරාධවලට අතවැනීමක් බව ද කිව යුතුය.
                           අතීතයේ සාරිය යනු කාන්තාවන් ඉතා ගරු කළ අපේ සංස්කෘතිය පිළඹිබු කළ ඇඳුමකි.එහෙත් වර්තමානය වන විට සාරිය ද විලාසිතාවක් වී අවසානය.අන් කිසිදු ඇඳුමකට නොදෙවෙනිව අද සාරිය අඳින කාන්තාව තම ශරිරය ප්‍රදර්ශනය කරනුයේ කිසිදු අපුලකින් තොරවයි.කාන්තාව යනු නිවසක ශ්‍රියා කාන්තාවයි.ඇය තම ශරීරය සිල්ලරට අලෙවි කිරීම කොතරම් යුක්ති සහගත දැයි ඔබ සිතා බලන්න.වර්තමානයේ ඕනෑම ගීතයක් ජනප්‍රිය කරවා ගැනීමට අවශ්‍ය වන්නේ තරුණියගේ අඩ නිරුවත නොවේද?මුදල් ඇත්නම් ඇය තම ශරීරයෙහි අඩ නිරුවත අඳාල ගීතයෙහි ජනප්‍රියතාවය උදෙසා ප්‍රදර්ශනය කිරීමට කිසිදු මැලිකමක් නොදක්වයි.
                      කෙඳිනක හෝ මවක් වන්නේ එකී කාන්තාවයි.ඇය නිවසක විශාල කාර්යන් කොටසක් ඉටු කරයි.එවැනි භූමිකාවක් තුළ කාන්තාවක් තම දරුවන්ට ආදර්ශමත් ලෙස හැසිරිය යුතු නොවේද?මක් නිසාද යත් තම දරුවන්ද කෙඳිනක හෝ අනුකරණය කරනුයේ තම මව වන බැවිණි.තම දියණිය කෙටි ඇඳුමක් හැඳගත් විට ඇයට කරුණු පැහැදිලි කර දීමට නම් මව ශිෂ්ට සම්පන්න විය යුතු නොව්ද?ඇයත් සිල්ලරට අලෙවි වන වත්මන් සමාජයේම එක් අයෙකු පමණක් වේ නම් ඇයට නිවැරදිව මවකගේ භූමිකාව ඉටුකළ හැකිවේදැයි යන්න ප්‍රශ්නයක් මතුවෙයි.බටහිර රටවල ඇති සංස්කෘතිය තමන් වෙත පවරා ගනිමින් ඇතැම් කාන්තාවන් ඉතා කෙටි ඇඳුමකින් සැරසී මහමඟ ගමන් කරනුයේ මෙය උතුම් සංස්කෘතියකින් හෙබි රටක් බවවත් නොතකාය.ඔවුන්ගේ මතය බොහෝ විට ඇත්තේ බටහිර ආභාෂයෙනි.එහෙත් ඉන් ඔවුනුත් නොදැනුවත්වම සිදුවන්නේ විරුද්ධ ලිංගිකයන්ව පිනවීමය.ඔබත් කාන්තාවක් නම් මඳක් සිතන්න.ඔබේ ශරීරය තවදුරටත් ඔබ සිල්ලරට විකුණනවාදැයි කියා.


6 comments:

හීන හා අරගල

                       පුංචි කාලෙ ඉඳලා අපිට හරි ලස්සන හීනයක් තිබුණා.අපි දැකපු ඒ හීනෙ කළුද සුදුද කියලා අඳුරගන්නත් බැරි කාලෙ ඉඳන්ම...